Advies of meer informatie nodig?
Bel 024-6844226 of mail info@baarsfietsen.nl

Werkwijze

Onderhoudsbeurt
Een onderhoudsbeurt laat zich het makkelijkst inplannen via de telefoon.

Afspraak maken
Wij reserveren dan een uur in de in de werkplanning voor uw fiets, en op de dag van de reparatie kan u hem s’ochtends voor 10 uur brengen en eind van de dag ophalen. Tenzij anders afgesproken zullen wij bellen zodra de fiets klaar is en weer opgehaald mag worden. Als wij tijdens de onderhoudsbeurt aandachtspunten tegen komen die niet besproken of begroot zijn zullen wij een begroting maken en contact met uw opnemen voordat wij verdere actie ondernemen.

Reparatie
Als u uw fiets brengt voor een reparatie is het vaak het handigste als u met de fiets langskomt in de winkel. Dan kan een monteur direct een inschatting maken van wat er mis met uw fiets is en wat er moet gebeuren. U heeft dan meteen een schatting van de kosten, en wij kunnen indien nodig de spullen bestellen.

Overleg
Het komt vaak voor dat tijdens de reparatie van de fiets andere gebreken zichtbaar worden. Als een reparatie meer dan 10% duurder lijkt te worden als begroot, dan nemen wij ook contact op om te overleggen.

Leenfiets nodig?
Bij het maken van een afspraak kan u altijd vragen om een gratis (elektrische) leenfiets gedurende het onderhoud of reparatie.

Haal- en brengservice
Als het voor u niet mogelijk is om de fiets zelf te brengen, hebben wij een kosteloze ophaal & terugbreng service in de regio. De Dinsdag en de Donderdag zijn onze haal- en breng avonden. Wilt u van deze service gebruik maken, dan kan u tijdens de openingstijden telefonisch contact met ons opnemen.

Garantie
De garantie op reparaties is 3 maanden. Garantie van onderdelen op fabricagefouten is 1 jaar. Misbruik, schade en slijtage zijn uitgesloten van garantie.